Contact: +31 6 51 155 900info@cotidie.nl
Winkelwagen: 0 items - € 0,00 0

Klanten Service

Klanten Service

Via de website van Cotidie kan je producten bestellen. Wij leveren – tenzij uitdrukkelijk  anders overeengekomen- conform de Algemene Voorwarden .

Hieronder vind je een overzicht van hoe wij te werk gaan (de algemene voorwaarden zijn onverkort van toepassing):

Bestellingen:

  • Je kunt bestellen via onze Winkel, maar als je dat liever niet doet kun je je bestelling ook via een e-mail aan ons doorgeven.  Je kunt ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken om je bestelling door te geven.
  • Wanneer de bestelde champagne op voorraad is zullen we zo snel mogelijk leveren. Dit zal over het algemeen binnen drie werkdagen zijn nadat we je order in behandeling hebben genomen. Mocht een champagne niet meer op voorraad zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen voor andere suggesties.

De betalingsmethoden:

  • Onze webwinkel maakt gebruik van de Ideal dienst van Mollie, welke de bankbetalingen veilig en gegarandeerd verwerkt.
  • Als u niet via onze website wilt betalen, kunt u de factuur afdrukken en het factuurbedrag op een andere manier voldoen. We gaan -indien de voorraad dit toelaat- tot levering over na ontvangst van uw betaling.

De leveringsmethoden:

  • We leveren zelf, op een vooraf afgesproken tijdstip, op het door jou opgegeven leveringsadres. (binnen Amsterdam)
  • We verzenden het per PostNL.
  • Je komt het (kostenloos) zelf ophalen op een afgesproken tijdstip bij onze opslag in Amsterdam Zuid.

Verzendkosten:

  • Als je de bestelling bij ons op komt halen, berekenen we natuurlijk geen verzendkosten.
  • Bij verzending van bestellingen met een orderbedrag tot 350 euro (incl. btw) berekenen wij € 12,50 (incl. btw).
  • Wanneer je voor meer dan 350 euro (incl. btw) besteld, zijn de verzenkosten voor onze rekening.
  • Als er in speciale gevallen -met spoed- per koerier moet worden verzonden, dan berekenen wij de gemaakte kosten 1 op 1 aan je  door. De kosten zijn variabel afhankelijk van gewicht levertermijn en gereden kilometers. We melden de kosten vooraf.

Als je niet tevreden bent:

  • Champagne waar je niet blij van wordt kun je tot 14 dagen na levering retourneren. Dit gaat dan natuurlijk om de ongeopende flessen. We kunnen ze ophalen of je kunt ze bij onze opslag afleveren, beide op afspraak. Je kunt ze ook, goed verpakt, (als het mogelijk is in de originele verpakking) per post verzenden, waarbij de retourverzendkosten voor jou zijn. Je krijgt dan het aankoopbedrag (en de verzendkosten van de levering, als ze er waren) binnen twee weken na ontvangst van je retourzending terug.
  • Bij champagnes met “kurk” kunnen ook de geopende flessen worden teruggegeven, en zullen worden vergoed.

Herroepingsrecht:

  • Als consument heb je tot 14 dagen na levering van de bestelde producten het recht om zonder opgaaf van reden je bestelling te herroepen. Je dient dit per e-mail aan ons door te geven, en erbij te vermelden of je de retourzending zelf verzorgt, als mogelijk in de originele verpakking, en waarbij de kosten voor de consument zijn, of dat het gewenst wordt dat wij het op komen halen. In geval van ontbinding zullen de betaalde bedragen 14 dagen na ontvangst van de retourzending worden terug betaald, met uitzondering van de geopende flessen.

Klachten:

  • Mochten er andere zaken zijn betreffende onze service waarover je niet tevreden bent, dan vernemen we dat graag. We verzoeken je dan om ons een e-mail te sturen met een beschrijving van je klacht. Je krijgt van ons een ontvangst bevestiging. We zullen er binnen 14 dagen op reageren en er alles aan doen om tot een oplossing te komen.